سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | قاصدک | درباره ما | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 410741 | بازدیدهای امروز: 92| بازدیدهای دیروز: 15
درباره خودمون
دهکده 85
مدیر وبلاگ : کدخدا[222]
نویسندگان وبلاگ :
حمید گوهری[2]
زینب جوادی[27]
نوید کاظمیان[8]
مهران منصوری[30]
محمد حسین کاظمی[23]
سید دانیال ایوب نژاد[32]
نیکو رضوی[8]
ایمان امین[0]

این وبلاگ توسط دانشجویان رشته مهندسی شهرسازی ورودی مهر 85 دانشگاه آزاد اسلامی مشهد راه اندازی شده است .
لوگوی وبلاگ

پیوندهای روزانه
مطالب قبلی
مطالب قبلی
لینک های دوستان
لوگوی دوستان
اشتراک
 

 ساعت مراجعه به بانک صادرات برای خرید یارانه ای کتاب اعلام شد

ساعت کار بانک صادرات مستقر در نمایشگاه کتاب تهران به منظور دریافت کارت خرید یارانهای از 9:30 تا 18 اعلام شد.

به گزارش ستاد خبری بیست وسومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، دانشگاهیان و اهالی قلم میتوانند از ساعت و براساس شرایط اعلام شده هر روز به محل بانک صادرات مستقر در طبقه فوقانی شبستان مراجعه کنند.
 
توزیع بن الکترونیکی کتاب دانشجویان محدودیت ندارد

توزیع بن الکترونیکی کتاب ویژه دانشجویان در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب هیچ محدودیتی ندارد. تاکنون 30 هزار نفر از طریق سایت اینترنتی اعلام شده، ثبت نام کرده‌اند.

حمید قبادی، معاون اجرایی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفت­و‌گو با ستاد خبری با اعلام این مطلب گفت: محدودیت توزیع این بن‌ها به هیچ عنوان صحت نداشته و همانگونه که از پیش اعلام شده بود دانشجویان می­توانند با ثبت نام در سایت www.tibf.net تا پایان نمایشگاه (25 اردیبهشت) برای دریافت این بن‌ها به بانک صادرات مراجعه کنند.
وی استقبال دانشجویان سراسر کشور از این طرح را بسیار عالی توصیف کرد و اظهار داشت: تاکنون بیش از 30 هزار دانشجو در سایت اینترنتی نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که نشانگر موفقیت این طرح و استقبال مناسب دانشجویان است.
معاون اجرایی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همچنین افزود: براساس اطلاعات جمع‌آوری شده روزانه نزدیک به 3 هزار نفر از دانشجویان ثبت‌نام شده برای دریافت بن‌های الکترونیکی خود به بانک صادرات مراجعه می‌کنند.
بن­های الکترونیکی کتاب ویژه دانشجویان امسال به دستور رییس جمهور و با پیگیری و هماهنگی­ معاونت فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توزیع می‌شود.



شهرنگار: کدخدا(شنبه 89/2/18 :: ساعت 2:41 عصر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ