سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | قاصدک | درباره ما | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 410233 | بازدیدهای امروز: 50| بازدیدهای دیروز: 6
درباره خودمون
دهکده 85
مدیر وبلاگ : کدخدا[222]
نویسندگان وبلاگ :
حمید گوهری[2]
زینب جوادی[27]
نوید کاظمیان[8]
مهران منصوری[30]
محمد حسین کاظمی[23]
سید دانیال ایوب نژاد[32]
نیکو رضوی[8]
ایمان امین[0]

این وبلاگ توسط دانشجویان رشته مهندسی شهرسازی ورودی مهر 85 دانشگاه آزاد اسلامی مشهد راه اندازی شده است .
لوگوی وبلاگ

پیوندهای روزانه
مطالب قبلی
مطالب قبلی
لینک های دوستان
لوگوی دوستان
اشتراک
 

بزرگترین مشکل

مطمئنا توی این ترم مشکلات ریز و درشتی برای همه پیش اومده برای همین تصمیم گرفتیم یک نظرسنجی با عنوان ((بزرگترین مشکل)) درست کنیم تا بزرگترین مشکل ترم مشخص بشه . برای نظر دادن به ستون سمت چپ مراجعه کنین ... در ضمن اگه گزینه دیگه ای به نظرتون رسید حتما بگین تا به نظرسنجی اضافه بشه ...




شهرنگار: کدخدا(چهارشنبه 87/3/15 :: ساعت 6:36 صبح)

سلام بچه ها فکر می کنم برداشت اکثر شما ها از قوچان تموم شده

 

تقریبا 8 هفته از یک درس 5 واحدی ما که اصلی ترین درس ما هم محسوب میشه گذشت  ولی تا لحظه ای که دارین این مطلب میخونین چی یاد گرفتین جز این که بنویسیم همکف یا 1+ همکف !!!!

اون از امتحان اول ترم که همه در جریان هستین  و میدونین اینم از برداشت قوچان  

کار بعدیمونم  لابد وارد کردن تو اکسل و از این کاراست

من که دلم برای عمر و وقتم تو این کلاس میسوزه

همتون خسته نباشین




شهرنگار: حمید گوهری(یکشنبه 87/2/22 :: ساعت 10:14 صبح)

سلام دوستان  .......

با توجه به شرایط کنونی و نارضایتی که بین دوستان از اساتیـد محترم رشتمون بوجود آمده ، بر آن شدیم تا با ارائه ی مطلب زیر این احساس را چند برابر کنیم .

البته روی صحبت ما بیشتر به جناب آقای .......... مدیر گروه محترم شهرسازی است که مرتبا ناله سر می دهند که استاد نداریم و باید با همین اساتید بسازید ، یعنی شما به عنوان دانشجو حق اعتراض نسبت به استاد و شیوه ی درس او ندارید و فقط باید بروید سر کلاس  بنشیند و سکوت  را اختیار کنید .

آقای .........  با توجه به اینکه رشته ی شهرسازی در دانشکده ی ما چندین سال است که آمده و حتی فارغ التحصیلان آن وارد کار شده اند ولی با گذشت این چند سال شما نتوانسته اید چند استاد با سابقه را برای تدریس به این دانشکده بیاورید و حتی شاهد رفتن بعضی از این اساتید مجرب  بوده ایم . الآن  دانشگاه فردوسی 3 یا 4 سال بیشتر نیست که رشته ی شهرسازی  را آورده ولی  با اینکه سابقه ی کمی دارد ما عملا متوجه می شویم دانشجویانشان خیلی از ما به لحاظ علمی سر هستند  که این توفیق با مدیر گروه محترمشان بوجود آمده  ، مثلا  استاد  درس  بـــرنـــامه ریـــزی شــــهــری  آن ها     (( دکـــتر اسـمـاعـیـل شـیـعـه ))  که یکی از اساتید بزرگ شهرسازی و عضو هیئت علمی دانشگاه معماری و شهرسازی علم و صنعت  که کتابش ( مقدمه ای بر مبانی برنامه ریزی شهری ) از سال 1369 تا الآن 18 بار چاپ شده . این استاد ماهی یک بار به مشهد میاد و روزهای 5شنبه و جمعه هر روز 6 ساعت برای این درس کلاس تشکیل می ده .

خلاصه این جزء کوچیکی بود که برایتان شرح دادم  و نمی دانم ما دانشجویان آزاد که این همه شهریه می دهیم نباید این چنین اساتیدی داشته باشیم وحتی قادر نباشیم نسبت به بعضی از اساتید اعتراضی نشان دهیم ...

 




شهرنگار: کدخدا(چهارشنبه 86/12/1 :: ساعت 6:41 عصر)

مثلا انتخاب واحد!

انتخاب واحد هم تموم شد ولی یه ویژگی هایی داشت که نمیشه ازشون گذشت .اینم از ویژگی های انتخاب واحد ما :

-          انتخاب واحد معمولا دو قسمت مهم داره ، اول انتخاب استاد ، دوم انتخاب روز و ساعت کلاس . از درسایی که این ترم انتخاب کردیم فقط برای درس روشهای برنامه ریزی دو تا استاد ارائه داده بودن و بقیه درسا فقط یک گزینه برای انتخاب! وجود داشت . در واقع فقط حق انتخاب ساعت و روز درس رو داشتیم نه چیز دیگه ! البته اونایی که زبان عمومی پاس نکردن این ترم حق انتخاب روز و ساعت رو هم ندارن چون فقط یه کد ارائه شده که اسم استادش هم هنوز معلوم نیست . ( ترم پیش که یادتونه اول اسم محمود نجاتی رو سایت بود ولی بعدش احسان نجاتی اومد سر کلاس ! تشابه اسمی همینجاها به درد میخوره دیگه!)

-          توی چارت برای درس GIS دو واحد عملی و یک واحد نظری نوشته شده ولی توی انتخاب واحد برعکس شده ! شایدم برای جلوگیری از کمبود کارگاه رایانه و جریانات ترم پیش بوده . بالاخره تشکیل شدن بهتر از تشکیل نشدنشه .

-          درس برنامه ریزی با طرح 1 تداخل داشت و با کلی کش و قوس از دوشنبه افتاد به سه شنبه . حالا با تنها کد زبان عمومی تداخل داره ! به این میگن برنامه ریزی

فعلا همینا رو داشته باشین تا بعد ...




شهرنگار: کدخدا(چهارشنبه 86/12/1 :: ساعت 1:20 صبح)

سلام دوستای من

دوشنبه ساعت 10 کلاس هماهنگی استاد ارجمند سرکار خانم مهندس مشارزاده می باشد یادتون نره بیان




شهرنگار: کدخدا(شنبه 86/11/27 :: ساعت 11:15 عصر)

آخیش..........بالاخره تموم شد راحت شدیم.... ها..!

بچه ها خسته نباشید.....

ما دوباره پیدامون شد... 

ترم4+اسفند +دهکده+ شما+درس های تخیلی جدید+استادهای فضایی +نمره های مریخی=تیرماه87 باحال!!!!!!

ورود همه شما رو به ترم چهارم مهندسی تبریک می گیم

پیروز و سر بلند باشید




شهرنگار: کدخدا(چهارشنبه 86/11/24 :: ساعت 5:48 عصر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ