سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | قاصدک | درباره ما | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 410191 | بازدیدهای امروز: 8| بازدیدهای دیروز: 6
درباره خودمون
دهکده 85
مدیر وبلاگ : کدخدا[222]
نویسندگان وبلاگ :
حمید گوهری[2]
زینب جوادی[27]
نوید کاظمیان[8]
مهران منصوری[30]
محمد حسین کاظمی[23]
سید دانیال ایوب نژاد[32]
نیکو رضوی[8]
ایمان امین[0]

این وبلاگ توسط دانشجویان رشته مهندسی شهرسازی ورودی مهر 85 دانشگاه آزاد اسلامی مشهد راه اندازی شده است .
لوگوی وبلاگ

پیوندهای روزانه
مطالب قبلی
مطالب قبلی
لینک های دوستان
لوگوی دوستان
اشتراک
 
تصاویر تماشایی از اتوبان ها

راننده این فولکس واگن عهد بوق با بدنه زنگ زده، تصادفی و ظاهر درب و داغان آسوده خاطر عازم سفر است.

تاکسی های لندن به جادار بودن مشهور هستند اما این یکی بیش ازیک کامیونت بار زده است: تشک، دوچرخه، میز و صندلی و خدا می داند چه چیزهای دیگری را درداخل اتاق بارزده و به قصد یک سفر دل انگیز به راه افتاده است.

اتومبیل، موتورسیکلت یا هواپیما؟ هیچ کدام این یک کارور وان است. وسیله ای 3 چرخ با طرح یک جت که مانند اتومبیل فرمان داشته و مانند موتور سر پیچ ها کاملا خم می شود. یک وسیله عالی برای مسافرت اما حیف که نمی توان با آن بار و بنه زیادی را حمل کرد.

به این زن و شوهر باید گفت مسافران با کلاس که با یک رولزرویس مدل گاست سیلور که در فاصله سال های 1906 و 1926 فقط 7784 نمونه از آن ساخته شده به سفر می روند. قیمت این اتومبیل در سال 2005 حدود 35 میلیون دلار برآورد شده است. پس واقعا با کلاس هستند!

سیتروئن مهاری وسیله ای مناسب برای سفر است. برنزه شدن رایگان ، باد خنک مفت و مجانی ، اما با این حال باید راننده مواظب باشد ، پشه و مگس و سایر حشراتی که بر فراز اتوبان پرواز می کنند داخل حفره های بینی و دهان نشوند که وا مصیبتا است!

به این نیسان تایتان وانت باید گفت بهترین اتومبیل برای سفر. با آن می توان افراد خانواده، صندوق ، چمدان ها ، تشک و حتی سورتمه خود را حمل کرد.

برای تمام مسافرانی که برای رسیدن به مقصد عجله دارند اما از سفر با هواپیما و قطار می ترسند باید این لامبورگینی مورچیئلاگو LP 640 را توصیه کرد. موتور 12 سیلندر و 340 کیلومتر سرعت در ساعت. فقط اینکه برای داشتن آن باید مبلغ ناقابل 275 هزار یورو را پرداخت.

بازهم مسافران با کلاس. اگر می خواهید در اتوبان توجه همه به شما جلب شود بهترین راه داشتن یک اتومبیل مارک اکسکالیبور فائتون سری 4 است که بین سال های 1980 و 1984 تولید شده و طرح آن آمیزه ای از مرسدس ، بنتلی و رولز رویس دهه 1930 است.

پژو 504 اتومبیلی برای تمام فصول! هنگامی که نمی توان هزینه خرید یک کمپینگ کار را برای سفر پرداخت ، بهترین کار این است که پژو 504 قدیمی خود را تبدیل به یک کمپینگ کار کرد!

چرا که نه! مگر با یک کامیون نظامی که تبدیل به وسیله نقلیه شخصی شده نمی توان سفر کرد. سفر با این کامیون اشتیر پاج پینزگائر که در اتریش تولید شده و ارتش سوئیس از آن استفاده می کند هم فال است و هم تماشا!



شهرنگار: کدخدا(جمعه 89/6/5 :: ساعت 6:51 صبح)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ