سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | قاصدک | درباره ما | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 410207 | بازدیدهای امروز: 24| بازدیدهای دیروز: 6
درباره خودمون
دهکده 85
مدیر وبلاگ : کدخدا[222]
نویسندگان وبلاگ :
حمید گوهری[2]
زینب جوادی[27]
نوید کاظمیان[8]
مهران منصوری[30]
محمد حسین کاظمی[23]
سید دانیال ایوب نژاد[32]
نیکو رضوی[8]
ایمان امین[0]

این وبلاگ توسط دانشجویان رشته مهندسی شهرسازی ورودی مهر 85 دانشگاه آزاد اسلامی مشهد راه اندازی شده است .
لوگوی وبلاگ

پیوندهای روزانه
مطالب قبلی
مطالب قبلی
لینک های دوستان
لوگوی دوستان
اشتراک
 

 طالع بینی: از پانزدهم تا پایان آذر بر شما چه خواهد گذشت؟
متولد چه ماهی هستید؟

متولدین فروردین‌
  شما باید در اجتماع بدرخشید. فراموش نکنید که اگر گرفته و تودار باشید، از همه چیز عقب خواهید ماند. روزهایی که پیش رو دارید، فرصت بسیار خوبی برای صمیمی شدن با دوستان و همکاران جدید شماست.اگر مجرد هستید، اکنون زمان مساعدی برای انتخاب همسر دلخواه تان رسیده است. به پیشنهادهایی که در مدت اخیر داشتید، بیشتر و جدی‌تر نگاه کنید. روزهای آتی فرصت مناسبی برای سفر است. نقشه‌های‌تان را اجرا کنید و با امیدواری و دید مثبت در مورد عملی شدن آنها بیندیشید.یکنواختی در محیط اطراف‌تان، باعث کسالت شما شده است. سعی کنید تغییراتی در پیرامون‌تان به وجود بیاورید تا روحیه‌تان هم تغییر کند.

متولدین اردیبهشت‌
 دلتنگی‌های خود را کنار بگذارید و از جریان زندگی‌تان لذت ببرید. اجازه ندهید که غم و اندوه و افسردگی بر شما غلبه کند. یک پیشنهاد بسیار ایده‌آل برای کار یا معامله‌ای به شما می‌شود. با مشورت دیگران و سنگین و سبک کردن شرایط‌تان و البته توکل به خدا پیشنهاد را قبول کنید که سود چشمگیری برای‌تان خواهد داشت. یک درگیری عاطفی پیدا می‌کنید. صبر خود را از دست ندهید که انشاا... همه چیز درست خواهد شد. منتظر جوابی مساعد از طرف یکی از دوستان نزدیک خود هستید. در ضمن اگر می‌خواهید در این ماه مشکلات شما مرتفع شود حتما با خانواده‌تان مشورت داشته باشید. 

متولدین خرداد 
 خوشحال باشید که به زودی پول مرده‌تان، زنده خواهد شد. سعی کنید کمی بیش از پیش رازدار باشید تا روابط خانوادگی و دوستانه‌تان به خطر نیفتد. یک مهمانی در پیش خواهید داشت. خودتان را زیاد اذیت نکنید. تجملات و اسراف، موجب گرمی و نزدیکی دل‌ها نمی‌شود. بیشتر مواظب سلامتی‌ خودتان باشید. کار بیش از حد، استراحت ناکافی و تلاش بی‌وقفه برای به دست آوردن پول، می‌تواند سلامتی شما را به مخاطره بیندازد.ستارگان می‌گویند که شما رقابت شدیدی در خود احساس می‌کنید. احساس رقابت با همکاران، همسن و سال‌ها و... اگر در حد ادامه مطلب...


شهرنگار: کدخدا(جمعه 86/9/23 :: ساعت 2:15 صبح)



لیست کل یادداشت های این وبلاگ